Monday, April 16, 2012

jatuh chenta!

assalamu'alaikum..

hokey! ini adalah serius.. saya adalah seorang yang susah untuk jatuh chenta..bukan main susah lagi untuk membuat saya jatuh chenta.. memang! tapi bila sekali dah jatuh chenta! memang sampai demam2 meroyan  sebab dalam hati penuh bunga-bunga..haihhh..

abah! umi! tolong la...izinkan kakak memilikinya.. haha~ ayat pun perlu la jiwang.. eeuwww.. haihh..tapi serius sangat ni!! nak sangat! NIKON 1!!!

itu!!! 


banyak nya! haip! bukan nak semua la.. yang warna hitam tu.. pattern tu lah.. jap2..kita kasik zooommm.. 





yang ini! yang ini!!!! ya Allah.. pengsan! hari tu ada sale dekat jusco maluri..dah lama ushar dari jauh NIKON 1 ni.. last2 dapat juga sentuh dan pegang dan belek dan try..huhu~ nak nangis je rasa sebab dapat pegang sekejap2 je.. haru ok harga masa tu. almost 3k.. ada x sesiapa yang nak sponsor siki?t..sikit pun jadi la.. nanti pm fb saya, k..hiuwwww.. beruntunglah barangsiapa yang sudi bersedekah kepada saya ini, saya ulang ye, bukan senang nak tengok saya jatuh chenta! ini lah masa nya untuk anda beramal..kuikui.. (masa ni lah kita nak uji kawan2 kita.) :p

hai..hai.. ada warna putih jugak pattern ni.. function nya sama je dgn dslr.. yg beza adalah $$$ sebab NIKON 1 lebih ringan, comel dan mudah untuk digunakan memandangkan ia adalah keluaran agak baru , ok, aku yang lambat post entri ni .. 


hadoi la..hensem nya siap bertali!! 

kenapa saya jatuh chenta dengan ini objek ?
- hensem! segak bergaya!
-kecil, senang bawak gi mana2
-sama function dengan dslr. boleh tukar lens!!!
-boleh feeling-feeling bila snap pic. kepuasan!
-ringan..ini penting apabila nak mendaki gunung..
(kalau berat2, bila da penat mula la rasa nak tinggal je apa yg patut kan?!)
-unisex (siapa pun boleh guna dan nampak sopan)
-hasil sangat awesome!
-umm..haihh..kalau dah jatuh chenta semua pun nampak baik kan?! lagi mau tanya..


p/s : nak tahu lebih lanjut, u can ask en.gOogle.. huh! pengsan sekali lagi. k.bie..