Saturday, March 5, 2011

paling berat di dunia

assalamualaikum..
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ok, sebenarnya memang saya tak nak!
saya tidak mahu!
saya tidak rela!
saya nak geleng kepala laju2!!
.
.
biasanya kalau saya buntu, selain istikharah saya akan telefon umi..
naluri ibu kan lebih kuat.. jujur saya katakan,
saya lebih percayakan keputusan umi dari keputusan sendiri..
'xbaik tolak rezeki, kakak..'
sebab kata-kata umi itu, saya angguk kan kepala tanda setuju..
walau hati masih bersisa paksaan..
.
.
huh..maka nya..
saya ingin memohon jasa baik agar rakan-rakan seperjuangan doakan saya..
agar keikhlasan dtg juga suatu hari nanti..
agar dpt menjalankan tugas dengan baik dan dedikasi..
dan yang paling penting..agar saya tabah menghadapi apa jua dugaan dari-NYa..
:)
kerana Mu juga ku bersetuju..semoga Kau memberkati dan meredhai ku..
dan semoga Kau permudahkan segala urusan yang dilandaskan kerana-Mu ini, ya Allah..
.
.
.
paling berat di dunia : amanah!!!

sambil dengar ikim.fm : jadilah yg banyak memberi, bukan yg byk menerima..huhu~