Friday, March 11, 2011

cuti VS pbs

assalamualaikum..
ai..
minggu depan cuti seminggu..
um, selalu bila cuti mesti saya excited! hehe..
tp kali ni x pun..mls la nak cuti...(kunun!!)
.
.
malas nak cuti sebab nak kena standby utk PBS
(pengalaman berasaskan sekolah)
hmmmMm..
kena pergi sekolah untuk buat 4 assgment..seminggu duk sekolah..
mula2 tu bukan maen x sabar nak gi pbs, plan nak buat sana sini..
tup2..kami tersilap..terlupa kami adalah dibwh jbtan k.sos..
makanya, kami kena buat pbs dkt kg masing2..
sorg2..
xtahu la kami pergi perhati sekolah or kami yg diperhatikan sekolah tu..
takut maaa...
.
.
tp bila ingat balik apa prof.muhaya ckp, saya kembali +ve!
mana tahu kan bila kita pbs sorg2, guru besar syg lebih!
guru besar bg markah penuh sbb x perlu bahagi2 dgn org lain..
haha..
mana tahu, kita lbh fokus buat assgment! :p
mana tahu kan??!
.
.
.
ok, nanti sy post kan cerita2 pengalaman pertama saya masuk sekolah sbg guru pelatih!
mungkin kah saya panik ketika perkenalkan diri waktu perhimpunan?
mungkin kah saya temu bual mereka atau saya yg ditemu bual?
mungkinkah saya perlu masuk kelas untuk ganti cikgu x dtg?
adakah??adakah??
hoho..nahi2..
xmo pk la..
.
.
ok, all the best to all of u!
sambil tepuk bahu sendiri...yakinla kita boleh!cehh..
hahaha..