Thursday, February 24, 2011

penat

assalamualaikum.. :)
minggu ni saya agak kepenatan dan tertekan dengan urusan duniawi yang pelbagai..
hebat bukan? hal duniawi yang tidak pernah berkesudahan ini mampu buat seseorang itu penat sehingga tertekan..
pulak2 orang jenis macam saya ni, memang keras hati..susah untuk cerita pada orang sekeliling apa yang sedang saya alami..selalu je rasa 'boleh lagi tahan'..mungkin pengalaman yang bermacam-macam la punca saya jadi keras hati begini.. :)

setiap kali saya tertekan atau penat, apa yang akan saya lakukan? pastinya saya beristighfar sebanyak mungkin sehingga terlena.itu yang pertama.. yang lain2, saya akan melakukan perkara yang mungkin sama seperti orang-orang lain..

tp yang pasti, saya akan cari kata-kata hikmah untuk naik kan semangat saya semula.. :)



ni antara kata-kata hikmah, saya jadi kan dalam bentuk ini, pukul 3.30 pagi, semata-mata untuk kembalikan semangat saya...dan jadikan desktop background.. :)

"wanita cantik menurut Allah : melukis kekuatan melalui masalah"