Sunday, February 20, 2011

jagalah pemakanan anda

assalamualaikum wth...
um, sht??
hehe..sibuk2 tnye org sht ke x...
x, bkn ape, kalo x sht kne jmpe doktor..

n ble jmpe doktor compem2 dpt ubat kan, mkn jgn x mkn ubt tuh..
aku ni kalo bab makan ubt alhamdulillah x de mslh, bkn men lajuuu lg..pulak2 ubt tu ade rase manis2 skit, wlpn pahit2 lbh trase..hee...tp ok la, xla smpai mcm berchenta nak mkn ubt..

ari khamis baru2 ni trase la x sdp bdn..lemah longlai..tp gagah lg la nak gi kuliah..
ptg tu, trus kiokkk, 'koma' jek dlm blik.. btmbh lama aku 'koma' sbb xde rumate utk kjt2kan aku..xtahan hokey...bpe kali muntah2 kua air..aku rse air aku minum pun x la byk mcm tu..huhu~

ari ahad kunun2 da elok la kan, pg2 gi jj maluri..pastu blk ada program helwi..helwi stands for hal ehwal wanita kot..xingat la..pas helwi, mmg longlai balik, trus gi klinik..perut mengulas ngulas tu yg x tahan..cam kne perah..adoiiiii..xle nak ingt!

alhamdulillah dpt no glrn yg kedua.. tp kedua pun kne tunggu sejam jugak ye.. tp xpe, sy bsbr.. :)
bila semua da selesai, da kua nak amik teksi, baru teringat aku x amik mc..huhu~ paham2 la kan kalo x sht tu, fkrn singkat..hee~


ubat gastrik

ini adalah antara hasilnya..ubat lain yg doktor bg x masuk dlm gmbar sbb ubat lain hokey2 saje, bole telan..ubat gastrik ini adalah pemenang antara segala jenis ubat..gila pahit,hokey!!! wekk..da la pahit, minum milo secawan besar tu pun masih melekat rasa2 dkt lidah n tekak..eeeuuuwwww...

sy sgt bemurah hati kalo ada sape2 nak mintak sikit untuk merasai ubat tersebut~
sharing is caring... :p

selepas mendapat ceramah dr sorg kwn yg juga cikgu, sy akan belajar mengubah jadual pemakanan saya.. katanya, sarapan tu tahan sampai kul 11 saje, jd harus makan brt pd wktu tgh hari..ptg adalah masa untuk makan ringan2 je.. baeklah,cikgu!!

jd, jagalah pemakanan dan kesihatan anda..

:)