Tuesday, November 30, 2010

*gulp*

salam..
hai..
um..ok, kali nak sharing2..
pernah x sape2 diantare kite pernah dpt soalan or dgr kenyataan drpd org sekeliling yg buat uols rasa mcm..*gulp*..

nak jawab ape ek?
nak bg response mcm mane ni?

alamak, again!
adoiyai..perlu ke?


ok, aku x kisah pun kalo nak tnye or mngeluarkan kenyataan ape2 ttg aku ni, x kisah pun ade org nak tau or amik tau, or sibuk2 pasal aku ni..tp kdg2 tu tergamam jugak aku dibuatnye~ xsangke pulak bende remeh (bg aku la) tp org perasan..
hmm..

contoh petama:
(paling kerap!!)
anak kwn mak aku ni nak btunang next month, pastu mesti ade org tnya, 'iqin, ko ble lagi??'
adoii..knape setiap kali org btunang or kawen aku kne btunang n kawen sekali dgn dorg?
xperlu la kan, sy bru je nak masuk 20, kalo sampai jodoh nnti,ade org masuk meminag, insyaAllah..esk jugak langsungnye...heee~

contoh kedua:
qin, nape ek ko suke cakap ko 'org kg'?
um..da mmg duduk kg..kg.sg ramal..lg mau tnya..

contoh ketiga:
qin, ko ni sombong gak kan..
*gulp* mungkinkah?? (tepuk tangan, tnye la iman..) jika anda mengangguk2 kan kpala, sy mohon maaf.. :)

contoh keempat:
qin, asal ko xreti men badminton ek?pukul pun x kuat..
oit..tgn aku kuat ke x pun korg perasan ek? um, sbb sy dilahirkan kidal tp dilatih utk tulis tgn kanan, makanya tgn kanan x la skuat tgn kiri..

contoh kelima:
ko pandai masak ape?
*gulp* ngee~

contoh keenam:
ko ni excited je kan kalo wat pape..
hahaha..x dinafikan..shiggakan kdg2 tu memalukan diri..(ok, tingat time maen dodgeball, excited je tegakkan kbenaran, tgk2 skali batuk je, da kne bola.kui3) owh ye, x tmasuk bab blaja,ok..

contoh ketujuh:
pointer ko brape?
*gulp*.. yg ni,xkan pernah ade jawapan.. sekali lagi sy dgn rendah dri memohon maaf kpd sesiapa yg pernah bertanya..

contoh kelapan:
qin, tolong la bgaye skit..
um.. :( kesiannye aku.. huhu~ tp pape pun, sy ingin berterima kasih kpd kwn2 yg xjemu2 utk mencantikkan dan memajukan sy.. hee~

contoh kesembilan:
qin, kurusla ko skang..
ok,yg ni kytaan plg aku musykil..perli ke ape ni? um, adakah anda yg bertanya atau mengeluarkan kytaan tersebut sdg membandingkan diri sy skang dgn zaman skolah dlu??hoho.. mmg la kan agak berbeda..namun, sjak aku abis skola dlu smpai skang, brt da naek blk..ngee~

contoh kesepuluh:

bila ko nak tuka spek ko tu? da lame da retak..
*gulp*..yg ni pun ade org tego..hahaha.. tah la.cam xdak mood jek nak tuka spek, blum sampai seru lagi.. bia dlu la yek..

dan contoh terkini...
bila ko nak siapkan bju ko tu??
hahaha..ok2, sdang mencantumkan helain2 kain tersebut untuk menjadi sepajang bju kurung.. sabau ye nunggu hasilnye..

um,mgkin ada byk lg la kan..nak share solan or kyataan yg wat korg *gulp* pun bole jek..hee~
k, chaw dlu..
salam..