Sunday, November 21, 2010

bakat??

salam..
hai..
ok..nk share cite ni..yg kunun2 nk menjht bju kurung tp..
tah la..

aritu kua gi jalan tar ngn kaklong (clsssmte) beli la kain..
skang da cti sem kan..

smalam bentang la kain 4 meter luas2 kat ruang tmu *memandgkan ruang tamu je xsepah2* hee~
pastu aku yg bijak pndai ni pun wat la pola bju..
ok, siap da sume..
aku pun menekap kan la pola tersebut atas kain yg da tebentang tu kan..
btw, kain tu corak nye ade border..kre bkn terabur2 la bungenye..

cam ni la..

OK, kain mcm ni sgt ssh utk org yg bru nak blaja jait2 mcm aku ni sbenanya!!
gatal sgt gi plh kain cm tu kan! rse nak tampo je dri sdri..lalala~

pastu ukur2, dan setelah diacu2.. hamek ko! xckup sbelah lengan..hahahaha~
*rse nak gelak kuat2*

pastu aku pun bercadang2 utk membeli kain plain 2 meter utk dijadikan kain bju kurung berkenaan.. dan kain tersebut akan dihantar ke cik ida, suh die jaitkan kain utk aku.. hoho..

ok, nantikan la hasilnya..