Friday, November 23, 2012

zero to hero nov'12

bismillahirrahmanirrahim..

haii.. hee.. alhamdulillah, hampir seminggu balik dari zerotohero.. apa tu?? zero to hero ni salah satu event yang MESTI / MUST / PERLU pergi!! ohsemmmm sangat! masyaAllah.. :') terima kasih ya Allah,  kuatkan hati ini untuk masih berada di jalan ini.. kalau sesiapa yg terbaca entry ni, ragu-ragu dengan herbalife, tak ada secalit pun kepercayaan dengan herbalife, istikharah lah. setiap kali aku nk ajak org pergi event, aku tak akan paksa pergi, cuma aku akan paksa mintak buat istikharah..hee..

ye lah kan.. Allah lebih tahu daripada kita kan.. macam aku dulu sangat skeptikal dengan apa2 jenis produk pun.. sebab aku rasa aku dah kurus.. hahaha.. dah sihat.. so, bila aku istikharah, doa, tiba-tiba ada rezeki lebih aku pun beli, mahal sangat rasa! tapi yg mahal tu aku bagi dekat tokmak.. alhamdulillah,tokmak makin sihat! ni entry pasal tokmak.. dannn perasaan bahagia bila tokmak gembira jauhhhhh lebih mahal dari produk.. :') masyaAllah..

now, aku pun dah consume herbalife jugak.. perasaan dapat nikmat kesihatan tu pun jauhhh lebih mahall.. apatah lagi perasaan turun 10kg.. setiap kali aku bercerita tentang testimoni aku atau tokmak, mesti rasa nak sujud syukur serta merta.. hanya Allah tahu betapa aku rasa berterima kasih pada Allah kerana lembutkan hati aku.. berterima kasih sangat dengan paksaan sponsor.thanks for not giving up on me. :) tq!

masa di zero to hero, aku belajar banyak benda! aku suka pergi event herbalife sebab setiap kali pergi mesti ada belajar benda baru..dann paling best, buat kita makin dekat dengan Allah.. tolong orang-orang susah.. dann dalam herbalife ini pun aku belajar, rezeki yang kita dapat ni kadang-kadang bukan sepenuhnya milik kita.. so, kita kena share.. subhanaAllah..

next event adalah sepektakulaaaarrrrr!!! aku xpernah pergi event nih.. so excited nak pergi!! Januari nanti.. moga Allah permudahkan...oh ya, alhamdulillah lepas join herbalife ni, banyak urusan aku Allah permudahkan jugak.. mungkin doa kawan-kawan.. thanks! :)


first day.. kami menginap di Gambang Resort.. 


malam ada dinner..tema nya balck n diomand.. 

baju adalah pinjaman daripada roomate, cik qiya..
sebab tu labuh xnampak kaki.. hehe 
tudung disponsor oleh roomate jugak..cik qiya.. tq!


ni..semua adalah dari maktab aku.. makinn ramai consume herbalife dan pergi event!! subhanallah.. :)


ok, nak bagitahu jugak! lepas consume herbalife, aku sukaaaaa sgt2 tengok gambar2 aku.. walaupun x make-up sebab aku memang bukan jenis bermake-up a.k.a malasss, tapi subhanaAllah..speechless.. :p hahaha..


hamekk..bukan main banyak gambar dinner aku letak.. hahaha.. siapa distributor herbalife, mesti tahu ni gambar siapa, siapa yang x tahu, jom! ikut kami ke spektakulaaaarrrr!! :)

2nd day.. 
masa ni,  break time..semua pergi lunch n solat.. 


sejak2 consume herbalife, memang aku bertambah-tambah tak hiraukan penampilan.. yang penting kemas! selesa sangat bila berjubah dan bertudung sarung macam tuh.simple is my way..alhamdulillah, bebas menjadi diri sendiri.. dann..senang sebab boleh solat xperlu runsing telekung.. :D best!! sebab tuu la bertambah-tambah rasa chinta dengan herbalife.. ramai orang simple2 je dalam herbalife nih.. tak percaya?? jom pergi event!!! any question nak tanya PM me or contact 016-6667094,ok?! :)


wallau'alam.. :)