Sunday, June 12, 2011

reOpen~

assalamualaikum..
hai ppl..

:)

ok, lama dah x hapdet kan.. tunggu gambar la ni, x dpt2..

ok, cuti lagi seminggu ja. pastu start sem baru.. which means, kami ada 3 tahun setengah lagiiiii sebelum di-posting kan.. minggu petama bukak sem baru nih of crse akan bz dgn MPPB (stands for minggu pengurusan pelajar baru). ok sebelum tuh, kena tukar blok kediaman dr blok sentosa ke blok aman.. umm.. jadi kena angkut barang2 yg ada atas almari, dlm almari, bwah meja, dalam laci meja, atas meja, bawah katil, atas katil, yg lekat sana sini, cermin besau..hadoii..semua lah.. lelah! tp xpela, alang2 penat, biar sampai menangis ye x? haha~

um..nak tunggu junior masuk pulak..
kali ni kena bertugas kat 'kaunter' pengesahan ic..hee~ heaven!

um, ok, kali ni nak tgk bdk2 nih ramai teka aku asal mana pulak.. kalau tahun lepas, majoriti kata aku asal kelantan bila tgk muka, tp bila dgr cara bercakap, terus bdk2 tu tukar cakap aku dr kedah or n9 or terengganu.. hahaha~ yg paling xtahan, ada ja sama batch yg bermatian-matian ingat aku mmg asai kedah @ n9 setelah 2tahun bkwn.. hee~ nak buat mcm mana kwn baik asai kedah..mmg pekat la kedah aku, pengaruh rakan2, tu yg bila dgr ja aku ckp kdh, suma pakat cop aku mai dr kdh.. yg n9 nih x tau la mcm mano buley bckp bahaso n9, koba kan pado den kalau2 la ekau tpasan mano den blaja bahso n9 ni..xdapek do den nk pastikan mano den dapek.. haa, yg tganu tuh x tau mengapa dan bagaimana dan dimana nampaknya aku ni dr tganu.. ust amin, sy bkn org tganu,sila percaya!! tang mana tah.. mungkin pgaruh bkwn baik dgn org tganu..lalaa~ sila berbangga ye, nazihah!! haha~



hee..ok! sy tau..sy tau..sy da lari tajuk..
tu tanda nya buntu dah tuh..
sblm merapu lbh lanjut, elok lah kiranya kita berhenti takat ni je yee..
selamat menjalani kehidupan seperti sebelum2 ini ye,kwn2..
bermula dgn releks2, diikuti dgn kdtgn assgment dan pbs seterusnya exam..
begitulah kehidupan di IPG saban tahun..
semoga sem ni lbh baik dan cemerlang urusan duniawi dan ukrahwi kita..
insyaAllah..




:)


k..assalamualaikum..