Friday, May 20, 2011

entry khas!

assalamualaikum..
entry kali adalah entry khas!
(kalo x khas, xmungkin la nak hapdet blog hari2 kan..hee~)

huhu..

saya nak mintak maaf kepada semua pihak..

iye, semua!



sama ada yg membaca blog saya dan meninggalkan jejak, mahupun yang berjalan2 di blog saya secara senyap2 tanpa meninggalkan jejak, dan juga yang tak pernah sampai di blog saya tapi mengenali diri saya..




(ihsan en google)



sorry ye, saya xda niat nak sakitkan hati awak..
maklumla,saya juga manusia biasa..


sorry ye, saya xda plan pun nak wat awak sedih atau marah..
tp kdg2 keadaan memaksa..er??ada ke cm tu??haha~


sorry ye, kadang2 terlepas kata kat kamu2..
yelah, kan korg salu kata sy garang, hamek ko! doa lagi aku garang..hee~


sorry sgt2 kalau sy ada terhutang lupa nak bayar..mintak halal..
saya ni pelupa..kena tulis hutang dlm buku 3x5


sorry ye, kalau tersombong tak semena-mena..
ye, sy mengaku! kdg2 sombong..tp kdg2 jek..sbg protection..lalaa~


sorry ye, kalau awak pernah rasa saya lari2..
sekarang sy da bz..sbb tu selalu hlg tiba2..


sorry sgt2 kalau sy xda masa dgn kamu2 lagi..
ye, saya rindu saat itu!!


sorry sgt2 kalau saya pernah menjadi punca pergaduhankalian atau bahan umpatan ..
saya maafkan..korg x sengaja kan? hee..


sorry ye kalau saya terkurang ajar ke terlepas cakap ke..
lebih baik begitu dr cakap belakang..ye x??tp sorry la..


sorry ye andai saya xmenjalankan amanah dgn baik..
saya masih belajar..huhu..janji! sy akan berusaha utk buat yg terbaik.. ngee..





kepada umi dan abah sy mintak maaf..doakan sy berjaya dunia akhirat.. sayang umi! sayang abah! sayang adik2 saya jugak! abg sy pun! mkcik2 pun! pkck2 pun! adik2 spupu! ehhh, semua la!! hahaha~
:)

kepada adik2 yg duk luar next sem, jaga diri baik2..jaga sahsiah, peribadi.. sebelum buat apa2 keputusan, fikir baik2.. jgn fikir apa yg kita dpt, tp fikir la apa kesan nya.. akak akan rindu kamu semua..serius..syg akk pada kamu semua, melimpah2..
:)

kepada kawan2, kakak2 dan abg2 saya, saya perlukan sokongan kamu semua untuk menyelesaikan tugasan dan amanah Allah ini, mintak maaf salah silap..sama ada sengaja mahupun tidak sengaja..sama ada terlintas di mulut mahupun di hati.. terima kasih untuk segalanya..
:)

kepada yg rasa saya ni musuh dia..sy mintak maaf sbb sy xtahu pun awak sdg memusuhi saya.. mintak maaf atas salah silap yg menjadi punca anda bermusuh dgn saya..xsedar pun ada musuh..huhu.. sorry.. dan saya nak kamu tahu yang saya akan sentiasa memaafkan kamu..
:)






p/s: doakan saya dan kawan2 yg sedang menjalani final..hehe~ semoga kami dipermudahkan segala urusan, dikuatkan ingatan serta diringankan tangan menulis jawapan..







:)