Monday, April 4, 2011

lonely?


aip..
assalamualaikum..
hee~
okie..ramai lagi rupanya yg belum tahu sy da 4 bulan duduk sorg2 dalam bilik kat asrama ni..
ex roomate da ada dekat australia sana, xnak bawak saya sekali.huhu~

hehehe~ mengarut la kan, kalau bawak pun setakat menyemak je. bukan ada major pengajian sosial pun kat sana..

um, maka terpaksa la saya terima hakikat sekarang sy makan mengadap katil, bercakap time ada org call ja, tidur kalau rasa buhsan, menconteng mewarna bila rasa gembira, malas dah nak basuh baju sbb xda org paksa, mop lantai bila rasa sunyi, ketuk pintu org lain bila rasa nak senyum, lari2 cari jiran sebelah2 bila rasa nak ucap good nite sblm tidur, menangis jika rindu (ok.. sy rindu!! tlg la balik, amik saya, nak ikut!!) huhu~ :(

baru2 ni ada classmate yg baru tau sy duk sorg! dush2! hambek ko! 4 bulan sudah aku duk sorg..bru ko nak wat muka terkejut..cis.. bertuah punya kawan.. sat gi belanja aku makan kepada yg berkenaan! pastu elok ja tanya 'hang lonely x iqin?' um, tipu la kan x rasa lonely..

roomate la tempat kita gaduh2, tp jap lg bila rasa takut, tidur menyelit kat kaki dia jugak..
roomate la yg akan tau bila kita rasa sedih walaupun salu cover muka dengan bantal..
roomate la yg akan lap2 badan kita bila kita demam walaupun salu merajuk2 to each other.
roomate la yg akan terima perangai pelik2 kita walaupun dia tertanya2, 'eh, bia betul budak ni'..haha~
roomate la yg akan tanya kita ok ke x walaupun kita hanya mengadap laptop seharian..
roomate jugak la yang banyak berterus terang dengan kita walau apa pun terjadi..

hmm..maka, dengan ini ingin saya perkenalkan roomate baru sy yg selalu teman sy di siang dan malam hari..
.
.
.
.
.
tadaaaa....




yg agak menakutkan kat belakang tuh, named cipon..yg tecik tomel tuh xdak nama..


sobab ea, saya ni x la hirau sangat dgn teddy2 bear ni..tp skrg, mereka la peneman saya tidur malam n siang..kui3..

tp yg debab blkg tuh saya pinjam saja, nak dikembalikan pada tuannya, yg tecik tomel tu jr2 time sekolah dulu bg..thanks! (see, akk bawak ok seperti yg kita janji dulu..)...kat rumah ada beberapa ekor lg, maklumla dulu sekolah girls school, jd semua berebut2 nak bg teddy yg comel2 la kan bila birthday.. nanti saya bawak pengganti si cipon tu pulak..hee~

walaupun yg pergi tu sorg n ganti nya dua ekor teddy, tp xsama ok.. sbb saya tetap kena makan mengadap dinding jugak, kena bercakap bila org call saja, n kena jaga diri sendiri tanpa mengaharapkan siapa2 lagi..huhu~ xle manja2 dah, kena layan diri sendiri, :'( ko sakit mcm mana pun, kena gagah bgn jugak, nak harap cipon n tecik tomel tuh?sampai bila pun aku x sembuh la eh..

jadi kepada kawan2 di luar sana, hargai la roomate anda! memang kita akan gaduh2 manja dgn roomate kita tp dah kata mcm adik bradik, air dicincang xkan putus la..


insyaAllah..


:)